Základem úspěšného internetového obchodu, který roste a vykazuje zisk je platící zákazník. Jinak řečeno spousta platících zákazníků, kteří si nejenom najdou zdlouhavou cestu na konkrétní e-shop, ale jsou s jeho službami natolik spokojeni, že se rozhodnou vrátit. V praxi je však velmi složité této představě dostát. Řada internetových obchodů končí dříve, než vlastně pořádně stihla začít. Existuje tedy nějaká možnost, jak zvýšit návštěvnost webu s omezeným finančním rozpočtem? Věřte nebo ne, ale možné to je…
Sociální sítě, které hýbou světem
Instagram, Twitter, Facebook nebo nově Tik Tok jsou sociální sítě, které se staly naší každodenní součástí. Není snad nikdo, kdo by si jimi nezpříjemnil dlouhou cestu tramvají nebo polední pauzu v práci. Reklama se pomalu ale jist z televizních obrazovek přesouvá právě na toto rozhraní. Nejen že je daleko levnější, ale nabízí i větší šanci zaujmout mladé zákazníky, na které řada firem cílí.
Sociální sítě však nabízí možnost zviditelnit se i menším firmám, které mají jen omezený rozpočet na reklamu a online marketing. Profil na některé z nich je možné si založit zcela zdarma, a pokud budete pravidelně přidávat zajímavé postřehy z oboru a příspěvky s kvalitní tématikou, úspěch na sebe nenechá dlouho čekat.
Reklama, která dává smysl
Není hodnota a dosažitelnost reklamy mnohdy až přespříliš přeceňovaná? A slyšeli jste už o ppc reklamě? Jedná se o reklamu, kdy inzerent neplatí za vystavení samotné inzerce, ale až za zprostředkování cesty mezi webem a zákazníkem. Ptáte se, jak vytvořit ppc reklamu? Na českém trhu se podobné problematice věnuje hned několik firem a není proto od věci je oslovit. A ppc kampaň co to je? Právě díky ní budou první odkazy při vyhledávání odkazovat právě na váš web, zákazník si k vám tak najde daleko snadnější cestu.